streda 8. októbra 2014

Ovsená štrúdľa

Po včerajšom tréningu som dosť rozbitá. V živote som nemala takú mega svalovku na chrbte a prsiach. Mám pocit že som to trošku neodhadla na mrtvom ťahu ale nevadí. Takto sa cítim užasne aj keď sa ledva hýbem. Dnes len taký rýchlorecept , ovsená štrúdľa podľa Adenike, ktorú som mala ako súčasť obeda. Mne sa počas pečenia trošku rozkydla lebo som tam dala asi trošku viac vody ako bolo treba ale aj tak bola výborná (ako vždy).


Na 1 štrúdľu:
100g ovsených vločiek
100g jogurtu
150g tvarohu
1 jablko
škorica
trochu vody

Ovsené vločky zalejeme trochou vody, pridáme jogurt a tvaroh a zamiešame. Necháme chvíľu napučať,medzi tým si nakrájame jablko na kocky (môžete ho aj postrúhať) a zasypeme ho škoricou. Na plech vystlaný papierom na pečenie dáme asi polovicu hmoty (aj menej) a lyžicou ju rozprestrieme do tvaru štrúdle. Na to poukladáme jablká a prikryjeme druhou polovicou hmoty tak, aby boli jablká zakryté (pre istotu som to aj nafotila). Pečieme 30 min na 200°.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára