nedeľa 22. februára 2015

Slané mrkvovo-syrové muffiny

Tento týždeň to tu (bohužiaľ zase) zívalo prázdnotou. Ale dúfam, že od budúceho týždňa sa to zmení. Mám naplánované nejaké články a na záver budúceho týždňa vám prezradím "prekvapenie", plán na jarné prázdniny, ktoré nás ako posledných čakajú až budúci týždeň.

Dnes to bude ďalší recept, ktorý vymyslela moja (kreatívna) hlava, slané mrkvovo-syrové muffiny, ktoré som si brala ako potréningové jedlo na hokej. Musela som si ich robiť dokonca 2-krát pretože mi strašne chutili.


Na 8 kusov:
120g špaldovej múky
100g kyslej smotany/jogurtu
1 malá mrkva
1 vajce
45g eidamu/tvrdého syru
35g šunky
1 čl stuhnutého kokosového oleja
1/2 balíčku prášku do pečiva
soľ
trochu vody

V miske vyšľaháme vajce, rozpustený kokosový olej a jogurt/smotanu. Mrkvu nastrúhame, šunku a syr nakrájame na kocky a všetko pridáme k vyšľahanému vajcu. V druhej miske zmiešame múku, prášok do pečiva, soľ a pridáme k mokrým ingredienciám. Všetko dobre premiešame. Ak je cesto veľmi husté pridáme trochu vody (vážne len trošku inak sa nebudú dať pekne vybrať z košíčkov). Zmesou naplníme košíčky na muffiny a pečieme na 180° 35-40 minút.



aj Bruno by si dal

PS: Rodičia sa rozhodli, že tento rok pôjdeme v lete na dovolenku do Chorvátska, takže teraz krvopotne hľadáme nejaké pekné menšie mestečko s čistým morom (hlavne na juhu, je tam teplejšie). Ak by ste o nejakom vedeli, dajte vedieť (hlavne nech tam nie je veľa uvrešťaných deciek).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára